تحقیق اقتصادی و بازاریابی: برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت در بازاریابی مقدمه برای ایجاد یک چرخهی فروش پایدار و مسیر رشد مثبت، کسب و کارها به طور معمول درگیر تلاشهای بازاریابی کوتاه و بلند مدت میشوندتلاشهای بازاریابی کوتاه مدت باعث افزایش ناگهانی میزان فروش میشوند و به ندرت دوام مییابد افزایشهای ناگهانی فروش به طور معمول ناشی از فعالیتهای تبلیغاتی بازاریابی و یا فروش محصولات در یک محدودهی زمانی خاص است بازا |
![]() |
دسته بندی | بازاریابی و امور مالی |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 144 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 13 |
تحقیقی کامل و اماده با فرمت ورد و رفرنس های بسیار معتبر ویژه دانشجویانامور مالی و بازاریابی و اقتصاد.
دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی عناصر آمیخته بازاریابی 4p
دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باره ی بازاریابی رابطه مند
بازاریابی ,مدت ,کوتاه ,فایل ,فرمت ,مالی ,بازاریابی و ,بلند مدت ,کوتاه مدت ,و بازاریابی ,اقتصادی و
درباره این سایت